Saturday, November 27, 2010

fear

Inspired by Sans Fear by Pete Yorn.




"And I can never change you,
I can always change my view." Sans Fear by Pete Yorn.

My eyes are wide open
And I focus on the horizon
Of your perfect life:
The one I wished to have.

I can not have it all
But of course, you're not the one to understand,
You're not the one I will ever suppose to meet.

My eyes are shut and gone.
I try too hard to make you see it all.
I try too hard to make you feel it all.
I try too hard. You don't notice me at all.



Meus olhos estão abertos
E eu foco no horizonte
De sua vida perfeita:
Aquela que eu gostaria de ter.


Eu não posso ter isso tudo
Mas claro, você não pode me entender,
Você não é aquela pessoa que jamais encontrarei.


Meus olhos estão fechados e acabados.
Eu tento demais te fazer ver isso tudo.
Eu tento demais te fazer sentir isso tudo.
Eu tento demais. E você nem me percebe.


by Mariana D.

No comments:

Post a Comment